۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۸۰۸۰
فرماندار شهرستان اردل گفت:

تيم هاي بسيج جامعه پزشکان به مناطق محروم اردل اعزام مي شوند

تيم هاي بسیج جامعه پزشکان همزمان با دهه امامت و ولايت به مناطق محروم شهرستان اردل اعزام مي شوند.
تيم هاي بسيج جامعه پزشکان به مناطق محروم اردل اعزام مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري صبح امروز در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي گراميداشت دهه امامت و ولايت بيش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگي، هنري و ورزشي در شهرستان اردل برگزار مي‌شودکه بايد با برنامه‌ريزي مناسب تلاش کنيم برنامه‌هاي دهه امامت و ولايت را در حد شأن و مقام حضرت علي (ع) در اين شهرستان برگزار کنيم .

فرماندار اردل بر ضرورت فرهنگسازي به‌ مناسبت واقعه غدير خم تاکيد کرد و گفت: بايد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي مناسب، مردم و به خصوص نسل جوان را بيشتر با اين واقعه آشنا کنيم.

وي تصريح کرد: برگزاري جشن عيد غدير و عيد قربان، برگزاري عيد ولايت ويژه مددجويان کميته‌ امداد امام خميني (ره)، برگزاري مسابقات ورزشي، فضاسازي تبليغي، راه‌اندازي ايستگاه‌هاي صلواتي، ارائه خدمات رايگان پزشکي و برگزاري نمايشگاه هنري با موضوع غدير از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اجرا در دهه امامت و ولايت در شهرستان اردل است.

نوذري ادامه داد: برگزاري نمايشگاه هنري با موضوع غدير، عيادت از بيماران بستري‌ در بيمارستان، اعزام تيم‌هاي بسيج جامعه پزشکان به مناطق محروم و برگزاري مسابقات هنري و ادبي از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اجرا در دهه امامت و ولايت در شهرستان اردل است.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۲:۳۳

8 Feb 2020